۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹

پیام جعفر پناهی از زندان اوین به مدیر فستیوال کن



Fri / 14 05 2010 / 10:54

دوستان عزیزم، از سلول تنگ و تاریک زندان اوین سلامهای گرم مرا بپذیرید.
شوربختانه امروز در پی ملاقات با اعضای خانواده ام در جریان تلاشهای ارزشمند شما در نخستین روز افتتاحیه شصت و سومین فستیوال جهانی کن قرار گرفتم. از این جا به انساندوستی و شرافت شما درود میفرستم و از تمامی دست اندرکاران فستیوال کن بویژه آقای ژیل ژاکوب صمیمانه تشکر می کنم. هم چنین از آقای برنارد کوشنر وزیر امور خارجه و آقای فردریک میتران وزیر فرهنگ فرانسه برای تلاشهایی که در راستای آزادی من انجام می دهند، سپاسگزارم.
صدای شما هم آهنگ صداهایی است که از پشت دیوارهای بلند زندان اوین از سوی همسر، فرزندان و عزیزان هموطنم برای آزادیم می شنوم.
در این لحظات با عشق به همه دوستان سینماگرم در هیئت داوران، فیلمسازان و همه شرکت کنندگان در جشنواره کن که نام مرا در صندلی خالی می بینند، زندگی را سپری می کنم.
با امید به فردای بهتر
جعفر پناهی – ایران- بند 209 زندان اوین
خبرنگار پویا خبر – جشنواره کن – فرانسه- 13 ماه مه 2010

۱ نظر:

  1. دوست خوبم سلام
    از نظری که در مورد مطلب غیب شدن دختران در شبکه های کاذب عرفان دادید ممنونم.
    ضمن احترام به دیدگاه شما، همانطور که از تیتر و محتوای مطلب پیداست این اتفاق در شبکه های کاذب عرفان اتفاق افتاده. من هم در کل متن تاکید کرده ام «شبکه های دروغین و مدعی و کاذب». بله با شما موافقم که گروه های صادق عرفان هم فعالیت می کنند. هدف ما افشای فعالیت های مخرب گروه های مدعی و دروغگوه نه گروه های حقیقی و صادق. وگرنه چه لزومی داشت که پسوند و صفت کاذب رو یدک این مطلب کنیم؟

    mohammad-zamani.blogfa.com

    پاسخحذف