۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹

یک گزارش تکان دهنده از شکنجه های وارده بر آیت الله بروجردی

به گزارش يكي از نگهبانان زندان اوين، آقاي بروجردي طي مدتی که اخیرا در انفرادی بوده است، مامورين وي‍ژه، گازهاي شيميائي و احتمالا ميكروبي با رنگ و بوهاي متفاوت در فضاي سلول ايشان پخش می كرده اند! که در پی وخامت حال جسمی ایشان، مجبور به بازگرداندن وی به بند عمومی شدند.
لازم بذکر است انجام چنين اقدامات وحشیانه ای تازگی نداشته و طي سالهاي گذشته، برخي از زندانيان سازش ناپذير نیز در اثر اعمال چنین شکنجه های هولناکی به انواع بيماريهاي مغزي و يا فلج اعضاي بدن مبتلا گردیده اند. به گزارش دریافتی، از نوع و اثر تخریبی گازهاي مذكور اطلاع دقيقي در دست نيست ولي به گفته يكي از همبندي هاي آقاي بروجردي، به دنبال انتقال دوباره این دگر اندیش مخالف ولایت فقیه به بند عمومي، وی براحتی قادر به ايستادن و حفظ تعادل خود نمي باشد و تارهاي صوتي ایشان نيز به شدت آسيب ديده و دچار سرگيجه و استفراغ هاي مكرر مي شود!

گفتنی ست آقاي بروجردي برغم عدم دسترسی به امکانات درمانی مناسب، کماکان ممنوع الملاقات بوده و با استناد به فایل صوتی منتشر شده وی طی روزهای گذشته، مسئولين حفاظت اطلاعات زندان، وی را تهديد كرده اند که اگر کیفیت شكنجه هاي صورت گرفته را فاش نماید، دست و پاي اين زنداني بیمار را قطع خواهند نمود!
منبع: ايران گلوبال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر