۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹

خبر ویژه !



شیرین علم هولی قرار بود آزاد شود.
دوستان! این خبر را از منابع داخل ایران و یک منبع در سپاه پاسداران ایران دریافت کرده ام. مشروح این خبر به اطلاع برخی مراجع بین المللی رسیده و شما میتوانید آنرا پخش و منتشر کنید.
.........................................................................
• شیرین علم هولی که روز 19 اردیبهشتماه 1389 بهمراه چهار تن دیگر اعدام شد ، بر خلاف تصور ، پیشتر قرار بوده آزاد شود و یا حکم او را بمراتب تخفیف دهند. شیرین علم هولی حدود دو سال پیش در بازداشتگاه سپاه علاوه بر شدیدترین شکنجه های جسمی ، بارها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. پس از آن در دادستانی تهران به مادر شیرین میگویند: در ملاقات با دخترش از او بخواهد سکوت کند و درباره وقایع روزهای بازداشت در سپاه ، چیزی نگوید. شیرین گرچه وعده سکوت پس از آزادی را میدهد ، ولی انتشار چند نامه از او در خارج از زندان و دیدن نوشته های او به زبان کردی و بویژه درج واژه پیروزی Serkeftın در پایان هر نامه ، باعث تجدید نظر در تصمیم مسوولان میشود. مساله زمانی حاد شد که شیرین در یکی از جلسات رسیدگی به مشکلات زندانیان با حضور نماینده دادستانی کل تهران ( مرتضوی در آنزمان) میگوید بارها به من تجاوز شده و من میخواهم بازجویانم را مجازات کنید.
در پی آن شیرین برخلاف روند دادرسی در ایران بدون اطلاع قبلی به پای چوبه دار کشانده شد. به گفته یک شاهد : شیرین زمانیکه چوبه دار را دید و جریان را فهمید ، التماس کرد برای آخرین بار با مادرش صحبت کند ، ولی نمایندگان دادستانی اجازه ندادند حتی وصیت هم داشته باشد.
• همین منبع می افزاید: جریان اعدامهای 19 اردیبهشتماه هم مانند سایر اعدامها توسط نماینده ویژه وزارت اطلاعات فیلمبرداری شد ، ولی نمایندگان حاضر اجازه ندادند صحنه هایی از فرزاد کمانگر که شعار میداد مرگ بر خامنه ای و زنده باد آزادی در حالیکه خود تناب را خود بر گردن می انداخت ، فیلمبرداری شود.
منبع: فیس بوک علی جوانمردی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر