۱۷ خرداد ۱۳۸۹

بحران زایی آخوندها به جهت انحراف افکار عمومی در آستانه 22 خرداد و واقع بینی امریکایی ها

خدا رو شکر که بلاخر پس از گذشت سی و یک سال زجر ظلم و ستم یه کسی تو امریکا پیدا شد که به واقعیت های موجود ایران چشم هاش رو باز کنه.
سیاست بحران زایی در جمهوری اسلامی جایگاه خاصی دارد. بنده از زمان پیدایش این تز فکری در این حکومت اطلاعات خاصی ندارم، اما بلاشک این سیاست از سیاست های اصلی این حکومت است. شاید بتوان کارشکنی های ایجاد شده در زمان خاتمی را یکی از نقاط عطف این جریان دانست. گروه مخالف با ساخت بحران در هر نه روز یک بار در جهت تضعیف دولت خاتمی برآمد. اما فراموش نکنیم که حکومت هرجا نیازمند به انحراف اذهان بوده از هیچگونه بحرانی زایی پرهیز نکرده و هیچ ضابطه ای رو هم رعایت نکرده. از انفجار حرف امام رضا گرفته تا کربلا و یا هرچیز دیگه ای. اگه خاطرتون باشه بعد از انفجار قطار در نیشابور به جهت انحراف اذهان عمومی از کم و کیف این موضوع کربلا رو منفجر کردن.
حالا مث اینکه امریکایی ها قرار گذاشتن با خودشون صادقتر باشن و تحلیل هاشون از اوضاع ایران بر واقعیت منطبق تر باشه.
در آستانه جشن تولد جنبش سبز و به جهت انحراف اذهان عمومی در داخل و بخصوص خارج از کشور حکومت در این یکی دوماه دست به چه کارهایی که نزده. و البته تا این زمان موفق نشده. حالا با گل گرفتن از موضوع غزه اتاق فکر آقا دست به یه مانورو تبلیغاتی دیگه زده.
"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده اسکورت کشتی های امدادی به غزه"
این سرخط خبره. و قاعدتا رسانه های خارجی و اذهان عمومی رو می فرسته دنبال نخود سیاه. اما بخونیدم واکنش واقعگرایانه امریکا رو:
"کلینتون: ايران برای جلوگیری از تحریم دست به ماجراجويی خواهد زد"
هرچند خیلی خیلی دیر اما باز خوشحالیم که جامعه جهانی واقع بینانه عمل می کنه. در غیر این صورت چشم پوشی جامعه جهانی رو یک نوع تبانی با حکومت در راستای رسیدن به اهداف سیاسی خودشون به قیمت تباهی یک ملت می پنداریم.
هرچند حالا هم که بظاهر چشم جامعه جهانی به این موضوع روشن شده در جهت منافع خودشونه اما ما از هر حرکتی که باعث احقاق حق ملت عزیز ایران بشه استقبال می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر